............................................................................




Vissa personer är inte menade att förlåtas. När man vet att ingen skillnad kommer ske, ska man inte luras av de goda. När vissa saker inträffar ska man bara låta de vara och inte föröska ändra på det,
 för gjort är gjort och kommer aldrig mer tillbaka!

Orkar inte med dig du är så jävla elak!

Du fattar fan ingenting å du har ingen respekt, jag hoppas att du nån gång i ditt liv fattar att du sårat mig ett flertal gåger, jag vet att du inte fattar nu, men fan va jag önskar att du kan göra det nån gång. Nu har verkligen din chans varit, du säger att de va ovärt då.. men fan orka med din dubbel moral! Orkar inte med dig över huvud taget!
 Tyck att jag har dålig humor, men de du säger är inte ens roligt, ingen man skämtar om! Du säger att jag började men jag sa bara vad jag hört, för din skull. Men du kunde inte låta bli att såra mig, som alltid. Nu ska jag fan lära mig! Man säger helt enkelt inte de saker som du sa, de gör man bara inte!


Tråkigt att de blev ett sånt här inlägg men fick lov att skriva av mig, aja.

PussPuss Mahuna <3


Kommentarer
Postat av: rasmus

bra att skriva av sig ibland<33

2009-05-13 @ 17:53:28
Postat av: Mandy

höru sister du borde kopiera bilden på mig och Kristofer (melody club) och sätta in på din blogg :P



DO IT!

2009-05-14 @ 23:17:30
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: ronja syster

aloha bruden!

Äntligen lite uppdatering,men bra att du skriver av dig!Älskar dig och det låter som du gör ett klokt beslut!!love you

2009-05-15 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0