Hej hej hallå :)

Ikväll är det melodifestivalen då, hmm undra om de är värt å se ens? De brukar ju inte precis vara de, men kanske kan bli bättre iår. De tänker jag varje år hehe, men jag har fel varje gång.

Men i år har jag faktiskt en favorit, Alexander från Norge, med FAIRYTALE Han har en så grymt skön låt!
 Jag hoppas att han vinner ALLT!







Idag har jag träffat min syster oxå, hon e en bejb! Jag har saknat dig syster, men snart har jag sommar lov å då ska jag åka till dig jämt! hihi <33


PussPuss Mahuna<3


Kommentarer
Postat av: Mandy

love love love love! :D



Im in love with a fairylate! fasiken han vann ju ... dig ska jag lpta tippa min mina lotter :P haha hihi haha hoooo!

2009-05-23 @ 22:14:36
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Mandy

hello :D



Ja jag vet han va bra! :D Men ser ut som en liten tioåring tycker jag...



va gör du då?



2009-05-26 @ 10:56:40
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0