Tjenis :)

Jajaja, nu är de dags! Har inte bloggat på väldigt länge nu! Men har tyvärr inte haft tid, har mycke i skolan och annat just nu, jag skulle kunna skriva väldigt mycke, för de e en del som hänt :/ men de kommer bara bli drygt att läsa ;P Men kan säga att skolan tar kål på mig, PROV PROV PROV! Hehe men aja livet är inte till för att stressa igenom, de sa en person till mig idag :)

snart är de sommarlov, ska bli så skönt! längtar så mycke, jag å mina vänner ska leva livet !<3
Love my babes, nu ska jag sova. Vi hörs :)

PussPuss Mahuna <3 

Kommentarer
Postat av: Mandy

helllo... skönt att någon av systrarna fick den förmågan att bortse från stress.. jag fick all stress och du är som en seg gris... mohahaha



blogg på nu! och kommentera i min!

2009-05-07 @ 22:58:31
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0